سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت؛

بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه کتاب‌محور در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار می شود

اوقات فراغت

همزمان با ایام فراغت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، برنامه های فرهنگی کتاب محور و کارگاه های آموزشی در جهت ارتقای توان علمی و فنی دانش آموزان و دانشجویان در کتابخانه های عمومی استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، بخش مهمی از فعالیت های کتابخانه های عمومی، علاوه بر ارائه خدمات کتابخانه ای به اجرای برنامه های فرهنگی اختصاص دارد که این برنامه ها در ایام تابستان و همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت از تحصیل دانش آموزان پرشتاب می شود.

در همین راستا ۲۳۷ عنوان برنامه در سطح کتابخانه های عمومی استان اردبیل تدارک دیده شده که در قالب کلاس های آموزشی و برنامه های فرهنگی کتاب محور در جهت مهارت افزایی قشرهای مختلف به ویژه دانش آموزان از اول تیرماه شروع شده و تاپایان تعطیلات تابستان اجرا خواهد شد. این برنامه ها با هدف حمایت از کسب و کارها و مشاغل خرد و خانگی و همچنین آموزش کودکان و نوجوانان برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک اجرا می شود.

گفتنی است، کارگاه های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن، زبان انگلیسی، خطاطی و خوشنویسی، طراحی و نقاشی، صنایع دستی (گلیم بافی، چرم دوزی، سفالگری، خیاطی، کیف دوزی، بافتنی)، فن بیان، آشنایی با فضای مجازی، گارگاه های خلاقیت و رباتیک، آموزش احکام و نماز و برنامه های کتاب محور از جمله جمع خوانی و نشست های کتابخوان، معرفی و رونمایی کتاب، برنامه های محافل ادبی با محوریت شعرخوانی و محافل قرآنی، کلاس های آموزش کتاب درسی از جمله ریاضی، زبان انگلیسی و عربی ویژه دانش آموزان دبیرستان، داستان نویسی، گویندگی، شعرسرایی و سایر برنامه های مناسبتی در کتابخانه های عمومی از مهمترین برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کتابخانه ها است.

بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه کتاب‌محور در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 2 =